27 Nisan 2015 Pazartesi

KAFAM MI KARIŞTI NE ??



Yapılmaması gereken şeyler;
Fikrimce ya ahlaka aykırı, ya yasadışıdırlar. En iyi ihtimalle şişmanlatırlar...

Benim aklıma gelenler budur…  Çünkü bazı şeyleri “yapmamam gerektiği” bile aklıma gelmez…
Oysa neyi yapmaman gerektiğini düşündüğünde bile yapılması ihtimalini düşünmüş, tasarlamışsındır bir biçimde… En iyi ihtimalle “yapmama kararı almışsındır”

Yapılacak kötü bir şeyden türlü sebeple vazgeçmek “kötünün iyisidir”. Sizi iyi bir insan yapmaz… Sizi “hesaplı” bir insan yapar, yapsa yapsa… Yani yapılması durumunda başa geleceklerle, yapılmaması halinde oluşacak çıkar zemini hesaplanmış ve geri adım atılmıştır…

İşte bu noktada benim için yapılmaması gereken şeyi yapmış olmanızla olmamanız hiçbir şey fark ettirmez…
Çünkü siz o şeyi “yapmayı düşünebilecek” yapıdasınızdır.
Ve yapı değişmez… Bugün geri adım attığınız şeyi bir gün yapabilirsiniz… Sadece uygun zemine ve daha fazla cesarete ihtiyacınız vardır…

Yapılmaması gereken şeylerin üst başlığı “ADAP” tır…

Çılgınlıklar yapabilirsiniz… Deli dolu olabilirsiniz… Komik olabilirsiniz… Aklınız karışık olabilir… Ama niyetiniz iyiyse siz iyi bir insansınızdır…

Yepyeni bir sabah, yepyeni bir hafta…
Bir başka ömrün ömürlük çabasına 2,3 aylık katkıyla sonucu güzel bir süreç… Bir başka dosta, güzel yüreğe ise aylardır verilen destekle iç huzuru…
Ben yaşamım boyunca yanlış bulduğum hiçbir şeye kendim için iyi mi olur diye destek olmadım…
Varsa örneği birisi desin… O nedenle ay sonunu hesaplarım… O nedenle yaşamım hep amatördür…
Hesabımı ödeyemeyeceğim masaya oturmam, kimseye güvenip yola çıkmam… Ardından insanların yüzüne bakamayacağım lafı etmem… Korkup laf çevirmem…
İnandığım yerde durur, güvendiğim insanla dost olurum…

Hırslıyımdır başarmayı severim… Ama başkasını değil kendi yeterliliğimi geçmeye çalışırım… Bunun daha iyisi yapabilirdin kızım derim…
Aslında çenemi gayet güzel tutarım…
Susar dinlerim… Ama fütursuzluğa, adapsızlığa, edepsizliğe gelemem…
Torba dolusu hatam var…
“Ah ulan” dediğim şey var…
Ama inandığım şeye ihanet etmem, dostuma hainlik yapmam… Verdiğim sözü tutarım…

Bazen susar dinlerim zamanı gelince birkaç şey derim…

Sevgiyle kalsın herkes… Yüreğimiz kadarız hepimiz…
Bir tık mesafedeyiz “yaşama” …
Tık dedi mi bitti bu yaşamın derdi, hüznü, savaşı, hırsı…

Esas olan “iç huzuru”dur…

Huzurla başlıyorum ben haftaya…

KAFAM KARIŞMAMIŞ...