15 Aralık 2016 Perşembe

Bİ FİKRİM VAR...



30 Ağustos 2016 13:24

Dün akşam bir diyalog yaşandı hayatımda...
Çok sevgili bir dost dedi ki;
Çok doğru şeyler söyledin ama üstüne ben ilave edecek birşey bulamadığım için rahatsızım...

Ben de rahatsızım...

Hem de çok rahatsızım... Tam olarak 14-15 yaşımdan bu yana hayatımda birileri bana "aman ses etme " diyor...

Fikrini söyleme hele de yanında bir erkek, sevgili, koca varsa iki adım geri de dur... Konuşup ona kendini aptal hissettirme... Ya da bir dernekte isen Başkan'dan çok şey bilme kulüpte hayatın kabusa döner. Hatta yüzüne "ama o benden çok öne çıkıyor, benim öne çıkmam lazım diyebilir bir zevzek"... Ya da bir arkadaş ortamında bir konuşmada ortalama üzerinde bir diyaloğa girme kadınlar çiçektir kıvamında kalsın konuşmaların... Asla kadınlarda gayet seviyesiz olabilir, cinsellik konusunda agresif ve diretici olabilir hatta çoğu teşhircidir filan deme linç edilirsin kadınlar tarafından... Mesela anneler kutsal filan değildir insandır deme.. Çünkü ana- baba kutsaldır... Ama kızlarını satan analar ve tecavüz eden babalar başka boyuttandır...

Erkeklere kendini bir salak olarak göster mesela... Her dediklerine gül, gülümse... Asla oğlum lan sen de bu hayatta bir bok yapmış sayılmazsın Halep oradaysa arşın burada deme...

Hatta oğlun 16 yıllık evliliğin için nerede hata yaptım diye düşünüyorum ben dediğinde "annecim sen hiç babamın salak cümlelerine durmaksızın "haklısın, sen ne diyorsan o dur" dedin mi desin... Demedim valla... 16 yıl O'na da demedim, ondan sonra ki 9 yılda öbürüne demedim... Çünkü bana göre doğru birşey söylediklerinde nasıl onayladıysam yine bana göre yanlış birşey yaptıklarında "aman, acaba böyle mi yapsak" dedim...

Senin ki yanlış böyle olacak demedim/ demem... Ben fikrimi söylerim... Ama sanırım sorun bir fikrim olmasıyla başlıyor...
Var oğlum ne yapalım...

Okuyoruz, yazıyoruz, düşünüyoruz fikrimiz olsun ot olmayalım vurulacak başımız, kırılacak yüreğimiz olsun diye uğraşıyoruz...

Ve samimi olarak fikrimi sorarsanız artık siz nasıl beni bu nedenle tehdit olarak görüp kırıyorsanız ve kolayca herşeyi söylüyorsanız bende aynısını yapmaktan yanayım...

Yani düşünün ki şu ana kadar aslında sizi kırıp dökmek için fikir beyan etmiş değilim... Sadece aynı fikirde olmadığımı beyan ediyordum... Bu arada aynı fikirde olduğumda gıcıklık olsun diye ters köşe yapmak sporuyla ilgilenmem...
Herkes bilir kişisel gelişim geyikleri konusunda ki yetersiz insanların, yetersiz kişilik ve ruhsal durumlarıyla ahkam kesmesine ne derece sinir olduğumu... Ama emin olun beni kendine hayran bırakanlar hatta bir gece de iki hikaye ile ufkumu açanlar da oluyor...

Sorun şu ki ben bilmediğimi bilmem ve sorarım... Bu konuda hiç fikrim yok der yardım isterim... Ama yeter artık diyecem birinden daha bu tarz birşey duyarsam...

Bunu kendime iltifat değil hakaret olarak alıyorum ben, duyurulur...